
Volkswagen ukida Touareg: Ovo je posljednja serija modela nakon 24 godine proizvodnje. Do danas je Touareg prodan u više od 1,2 miliona primjeraka, a ostaje cijenjen kao iznimno udobnan, sposobnan i luksuznan auto.
Volkswagen je službeno potvrdio kraj proizvodnje modela Touareg s klasičnim pogonom i to iduće godine godine. Time završava više od dva desetljeća duga epoha najluksuznijeg SUV-a marke koji je od 2002. nosio ulogu tehnološkog predvodnika i simbola Volkswagena u premium segmentu.

Kao dostojan oproštaj, njemački proizvođač lansira posebno izdanje Touareg Final Edition, dostupno za narudžbu do kraja ožujka 2026. godine po cijeni od 75.025 eura u Njemačkoj.
Touareg je bio automobil koji je Volkswagenu otvorio vrata luksuzne klase, rame uz rame s limuzinom Phaeton. Izgrađen na platformi koja je kasnije poslužila i za Porsche Cayenne i Audi Q7, Touareg je spajao robusnost terenca i komfor poslovne limuzine.
Posebno izdanje Final Edition donosi niz vizualnih i estetskih detalja koji ga razlikuju od standardnog modela. Na okviru stražnjih vrata ugraviran je natpis “Final Edition”, koji se pojavljuje i na ručici mjenjača, dok je osvijetljeni logotip integriran u dekor armature i na aluminijske pragove.
Višebojno ambijentalno osvjetljenje serijski dolazi s paketom opreme Elegance, naglašavajući dozu profinjenosti za završno poglavlje modela.
Ispod elegantne karoserije i dalje se krije tehnološki najnapredniji pogon R eHybrid, s kombinacijom V6 benzinskog motora i elektromotora, ukupne snage 462 KS i momenta od 700 Nm. Prosječna potrošnja kreće se između 5,2 i 6,0 l/100 km, a ubrzanje do 100 km/h traje 5,1 sekundu piše jutarnji

Prva generacija Touarega (2002.–2009.) bila je veliki korak naprijed i uspjeh za Volkswagen. Auto je nudio sustav zračnog ovjesa s čak šest razina visine vozila, mogućnost savladavanja uspona do 45 stupnjeva i prolaska kroz vodu duboku 58 centimetara. V10 TDI s 313 KS i brutalnih 750 Nm momenta bio je tada najmoćniji dizel na tržištu, dok je W12 benzinski motor iz 2004. ponudio 450 KS, do tada nešto nezamislivo za VW. Ukupno je prodano više od 471.000 primjeraka.
Druga generacija (2010.–2018.) donijela je više udobnosti i prvi hibridni pogon u povijesti marke, V6 TSI Hybrid sa 380 KS koji je bio najsnažniji u ponudi. Nudio se i V8 benzinac s 360 KS i V8 dizel s 340 KS. Prodano je ukupno 483.000 vozila.
Treća generacija, predstavljena 2018., bila je tehnološki iskorak prema digitalnoj eri. Touareg je postao lakši zahvaljujući aluminijskoj konstrukciji, a “Innovision Cockpit” s velikim zaslonima učinio ga je jednim od najsuvremenijih SUV-ova u klasi.
Do danas je Touareg prodan u više od 1,2 miliona primjeraka u 39 država, a ostaje cijenjen kao iznimno udobno, sposobno i luksuzno vozilo. Volkswagen planira nasljednika za 2029. godinu, no on bi trebao biti isključivo električni.
👉#infoposkokbrčko✅️

